ข้อมูลผู้ร้องเรียน
ช่องทางการรับเรื่องร้องเรียน หมายถึง ประชาชนที่มาร้องเรียนผ่านช่องทางติดต่อด้วยตนเอง (Walk in) เกี่ยวกับภารกิจของกระทรวงพลังงาน โดยเป็นส่วนงานที่ประสานงานส่งต่อเรื่องให้หน่วยงานที่เกี่ยวข้อง เพื่อแก้ไขปัญหาและอํานวยความสะดวกแก่ประชาชน และมีการจัดเก็บข้อมูลอยู่ในรูปแบบ Text
Data source cannot be displayed.
Resource Info :
{{cur_meta.name}}
Resource last updated date | |
Resource creation date | |
Resource format | |
Resource ID | |
Description | |
Accessible Condition | |
First year of data | |
Last year of data | |
Disaggregate |
|
Unit of measure | |
Unit of multiplier | |
Last updated date | |
Data release calendar | |
Official Statistics |
Additional Info
Data Key | ef007afd-94b2-4898-8e20-0c9bb980b288 |
Tags | ช่องทางการรับเรื่องร้องเรียน |
Visibility | Public |
Dataset create date | June 4, 2023 |
Maintain date | September 12, 2023 |
Data Type | ข้อมูลสถิติ |
Contact Person | กองยุทธศาสตร์และแผนงาน |
Contact Email | policy_mene@energy.go.th |
Objective | พันธกิจหน่วยงาน |
Update Frequency Unit | ปี |
Update Frequency Interval | 1 |
Geo Coverage | จังหวัด |
Data Source | กรมธุรกิจพลังงาน |
Data Format |
|
Data Category | ข้อมูลสาธารณะ |
License | Open Data Common |
Accessible Condition | ไม่มี |
Data Language | ไทย |
Last updated date | 2020-12-01 |
Data release calendar | 2020-10-01 |
First year of data (Statistical data) | 2563 |
Last year of data (Statistical data) | 2563 |
Disaggregate (Statistical data) | ไม่มี |
Unit of measure (Statistical data) | อีเมล, เบอร์โทรศัพท์ |
Unit of multiplier (Statistical data) | หน่วย |
Official Statistics | Yes |
High Value Dataset | No Show |